برند کوتکس یک برند ترکیه ای می باشد. برندی که محصولات بهداشتی خیلی خوبی را برای بانوان عزیز تولید کرده است. محصولات این برند در دسته بهداشت قائدگی خیلی معروف و مشهور می باشند. محصولاتی که ویژگی های خاصی دارند که آن ها را واقعا متمایز می کند. در این مطلب می خواهیم این برند را کمی بیش تر شرح دهیم و کمی در باره ویژگی هایی که باعث این تمایز می شود صحبت کنیم.

نوار بهداشتی کوتکس در مدل های مختلفی تولید شده است. این مدل ها با توجه به نیازی که در طول روز و شب و برای کارهای مختلف وجود دارد ساخته و پرداخته شده اند. این توجه و با این ریزه بینی کم تر در بین محصولات برندهای دیگر در همین دسته دیده می شود. برندهای دیگر نهایتا برای روز و شب محصولاتی دارند. اما این برند ترکیه ای الاصل آمده و محصولاتی را به طور مثال برای فعالیت های زیاد تولید کرده است. محصولاتی که به شما این اجازه را می دهند که با خیال راحت در این ایام ورزش کنید. می توانید با مدلهای اکتیو این برند هم بهداشت را در این زمان حفظ کنید و هم از این که تمیز می مانید خیالتان راحت باشد.

مدلهای مخصوص شب نیز کمی بلند تر هستند. و به شما آرامش خاصی می دهند. خیالتان راحت است که تخت و رخت خوابتان آلوده نمی شود. بهداشت را به بهترین نحو حفظ می کنند. در کنار این که راحت هستند و راحتی خوشی به شما خواهند داد.

این برند در محصولاتش از ترکیبات جاذب قوی استفاده کرده است. به همین خاطر حتی ترشحات غلیظ را نیز خیلی سریع جذب می کند. و با خشک نگاه داشتن سطح رویی بهداشت را به حد اعلای خودش می رساند. و حتی از بروز مشکلاتی به مانند کیست که عامل پیدایش آن ها رطوبت است پیش گیری می کنند. این برند از بروز مشکلاتی که عاملشان میکروب است نیز پیش گیری به عمل می آورد. چرا که حاوی ترکیبات آنتی باکتریال است. و به همین خاطر نمی گذارد که قارچ و مشکلات دیگر پیش روی کنند.

این برند را می توانید از فروشگاه های معتبر بخواهید. فروشگاه هایی که کالاهای بهداشتی خاص و حرفه ای تری نسبت به دیگران دارند. می توانید با یک جست و جوی اینترنتی نیز فروشگاه های زیادی را پیدا کنید که کالاهای بهداشتی این برند را عرضه می دارند. این برند آن قدر خوب و با کیفیت است که حتی پزشکان نیز کیفیت آن را تایید کرده اند. از نظر راحتی نیز خیلی خیلی سرتر از محصولات دیگر است. هم نازک است و هم جذب خوبی دارد. یعنی همه چیز هایی که یک محصول بهداشت قائدگی باید داشته باشد را با هم دیگر دارد.